close

我好想好想

最初相遇的

就是你

我好想好想

你就是 唯一那一个

我好想好想

可以抹掉不必要的历史

但是

god always let us meet a few wrong people

so when you finally meet the right one

you'll learn how to be grateful

如果不是你

我就不会知道 过去遇到的人

有多糟糕

现在的我

有多幸福

if we could be as happy as we were today when we reach 80s

i'd count myself the luckiest person in the world

arrow
arrow
    全站熱搜

    aforyou 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()